20.8.2012

Lady Coffee

Kuten taisin todeta joskus aiemminkin, omista kaapeista on mukava tehdä löytöjä. Etsin työhuoneen Ikea-hyllystön laatikoista jotain ihan muuta, kun löysin tämän hauskan vanhan Keskon Lady Coffee -kahvipurkin. Purkki on ensimmäinen oma sisustusostokseni, jonka löysin joskus teinityttönä kirppikseltä oman huoneeni koristukseksi asuessani vielä lapsuudenkodissani. Sittemmin purkki on palvellut opiskelukämppieni keittiöiden väriläiskänä, kunnes jossain vaiheessa dumppasin sen laatikkoon jostain täysin käsittämättömästä syystä, pidin sitä kai liian värikkäänä. 

Nyt se oli taas mukava löytää ja laittaa esille työhuoneeseen. Olen ajatellut muutenkin tehdä kotimme eri huoneista hieman eri tunnelmaisia, tuon työhuoneen voisikin sisustaa muuta kotia värikkäämpään retrotyyliin. Ehkä tämä minun sekä mustavalkoista että väriä rakastava sielunikin pääsisi sitten tasapainoon. :)

Lady Coffee -purkista löytyi juttua 70-luvulta päivää -blogista. Olen tähän mennessä kuvitellut purkin olevan 60-luvun esine, mutta nyt selvisi että se saattaakin olla 50-luvulta peräisin. Purkista näytetään myös pyydettävän Huuto.netissä samanlaisia euromääriä kuin mitä aikoinaan maksoin omastani markoissa. Tuo minun purkkini tosin on hieman ruostunut ja saanut naarmuja pintaansa, mikä ehkä laskee sen arvoa, mutta mielestäni se myös lisää purkin viehättävyyttä.




Iloista ja värikästä maanantain myöhäisiltaa! :)

3 kommenttia:

  1. Ihana purkki, mä oon muutenkin menettänyt sydämmeni kaikenlaisille peltipurkeille missä on kivoja kuvia ja pieni rähjäisyys on tosiaan aina plussaa :)

    VastaaPoista
  2. Todella ihana purkki ja väriläiskä!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)